
Caviar Taxshelter
Op zoek naar financiële steun voor aanstormend talent
Het productiehuis Caviar ken je allicht wel, zij zijn immers bekend van producties zoals Black, Clan en Bo. Dat Caviar ook een Taxshelter afdeling heeft die de producties financieel ondersteunt, wist je allicht nog niet! Dankzij een Taxshelter investering kunnen Belgische bedrijven audiovisueel werk steunen en kunnen producties sneller worden opgestart.
Je hoort het al, Caviar Taxshelter is fiscaal interessant voor bedrijven én zorgt voor een duwtje in de rug voor de producties. Maar hoe maak je dit concept nu voldoende bekend en hoe nodig je het juiste doelpubliek uit om mee in het verhaal te stappen? Met deze vragen klopte Caviar aan bij Yellow Stripes en wij staken met plezier de handen uit de mouwen!
Duidelijke online communicatie

Activatie via Google Ads
Een website zonder bezoekers heeft werkelijk geen zin, toch? Daarom werd de website ondersteund door Google Ads. Het najaar is de meest geschikte periode om rond Taxshelter te adverteren. Het is de periode waar veel bedrijven een goede boekhouding prioriteren en er inspanningen worden gedaan om fiscaal interessante acties te ondernemen. Taxshelter is er zo een.
De campagnes werden gericht naar de B2B zoekmachinegebruikers. Door in te zetten op specifieke zoekopdrachten en een goed beheer van uitsluitingszoekwoorden, werden particulieren zo veel mogelijk uitgesloten. Op die manier wisten we de juiste personen naar de website te leiden en sloten we “vervuild verkeer” zo veel mogelijk uit!


Kan jou helpen?
Heb je een prangende vraag? Of ben je op zoek naar nieuwe inzichten?
Bel Jorinde even op of laat jouw gegevens na. Zij helpt je alvast op weg.
