YES
Caviar Taxshelter

Caviar Taxshelter

Op zoek naar financiële steun voor aanstormend talent


Het productiehuis Caviar ken je allicht wel, zij zijn immers bekend van producties zoals Black, Clan en Bo. Dat Caviar ook een Taxshelter afdeling heeft die de producties financieel ondersteunt, wist je allicht nog niet! Dankzij een Taxshelter investering kunnen Belgische bedrijven audiovisueel werk steunen en kunnen producties sneller worden opgestart. 

Je hoort het al, Caviar Taxshelter is fiscaal interessant voor bedrijven én zorgt voor een duwtje in de rug voor de producties. Maar hoe maak je dit concept nu voldoende bekend en hoe nodig je het juiste doelpubliek uit om mee in het verhaal te stappen? Met deze vragen klopte Caviar aan bij Yellow Stripes en wij staken met plezier de handen uit de mouwen! 

    Duidelijke online communicatie

    Om de juiste bedrijven aan te trekken is een platform om hen goed te informeren van cruciaal belang. Yellow Stripes ontwierp daarom een strakke, gestructureerde website in de huisstijl van Caviar om Taxshelter voor te stellen. Naast een ruime database aan filmprojecten die door Taxshelter investeringen werden gefinancierd, vind je hier informatie over de methodiek, de risico’s, het rendement, ... Benieuwd hoe we het hebben aangepakt of zelf interesse in Taxshelter? Check dan snel de website! 


    Mobile
    De toekomstige investeerder wordt volledig geïnformeerd over de principes van Taxshelter. Dit aangevuld met een ruime database aan filmprojecten die door Taxshelter investeringen werden gefinancierd.
    Videographer
    Liantis

    Activatie via Google Ads

    Een website zonder bezoekers heeft werkelijk geen zin, toch? Daarom werd de website ondersteund door Google Ads. Het najaar is de meest geschikte periode om rond Taxshelter te adverteren. Het is de periode waar veel bedrijven een goede boekhouding prioriteren en er inspanningen worden gedaan om fiscaal interessante acties te ondernemen. Taxshelter is er zo een. 

    De campagnes werden gericht naar de B2B zoekmachinegebruikers. Door in te zetten op specifieke zoekopdrachten en een goed beheer van uitsluitingszoekwoorden, werden particulieren zo veel mogelijk uitgesloten. Op die manier wisten we de juiste personen naar de website te leiden en sloten we “vervuild verkeer” zo veel mogelijk uit! 

    Door de vinger aan de pols te houden en prompt in te grijpen waar nodig, slaagden we erin om al binnen de 2 weken winst te maken. De eerste conversie werd al na 10 dagen verzilverd. 

    Kan jou helpen?

    Heb je een prangende vraag? Of ben je op zoek naar nieuwe inzichten?
    Bel Daan even op of laat jouw gegevens na. Hij helpt je alvast op weg.