
Branding strategie
Alles begint met een sterk verhaal en dit geldt ook voor branding. Maar een verhaal vertel je niet zomaar, het heeft een doel. Je wilt je publiek inspireren met jouw passie en visie. De aandacht van je publiek wordt voortdurend geprikkeld via een vooraf bepaalde strategie om dat ultieme doel te bereiken.
Wij helpen grote, kleine en startende ondernemingen de juiste strategische stappen te zetten naar een succesformule. Positionering, persona’s en merkeigenschappen zijn de drijvende kracht van onze aanpak.

Positionering

Personas en customer journeys
Er moet een duidelijk beeld worden geschetst van het type (eind)klanten die met jouw merk in contact zullen komen. Door op voorhand een goed inzicht te hebben in dat doelpubliek, kunnen we unieke kenmerken en voordelen gerichter uitspelen. Dit resulteert in een doelgerichte communicatie die jouw merk en de beleving errond zal versterken.

Merkeigenschappen
Merkeigenschappen geven een tastbaar karakter en een eigen persoonlijkheid aan jouw merk. Je vindt ze terug in alle raakpunten met je merk. Ze helpen je doelgroep om jouw merk makkelijker te identificeren op basis van gedrag, vormgeving, toonzetting en standpunten.
Kan jou helpen?
Bel Frederik even op of laat jouw gegevens na. Hij helpt je alvast op weg.
