YES
Thinking Rebranding

Rebranding

Er komt een tijd in het leven van ieder merk om af en toe een stap achteruit te nemen en te evalueren. Een merk groeit nu eenmaal doorheen de jaren en dat hoort ook zo. Bepaalde groeipijnen kunnen ervoor zorgen dat het tijd is om te 'rebranden'.

Hieroglyps

Zelfs een boodschap gebeiteld in steen vervaagd door de tand des tijds.

Een merk is en blijft een levend organisme. De invloed van tijd, technologie en het maatschappelijk ideaal kunnen ervoor zorgen dat een merk gedateerd aanvoelt. Een grondige rebranding is de ideale oplossing om uw merkpositie te behouden of zelfs te versterken. In tegenstelling tot wat velen denken is een cosmetische verandering van een merk niet voldoende. Om een merk te versterken pakken we de essentie van een merk aan.

Pink Policeman Rebranding

Een merk moet niet uitstralen wat het is maar wat het wil zijn.

De basis van ieder merk zijn de kernwaarden, de visie en de positionering en dit moet je ook kunnen terugvinden in alles gaande van de producten, de service, het contact tot de merkcommunicatie. De indruk van een merk kan doorheen de tijd losgeraakt zijn van de originele visie. Door al deze zaken terug te aligneren, creëeren we niet enkel een sterker merk, maar zorgen we ook voor meer focus binnen het bedrijf wat resulteert in een betere kostenefficiëntie.

Kan jou helpen?

Heb je een prangende vraag? Of ben je op zoek naar nieuwe inzichten?
Bel Frederik even op of laat jouw gegevens na. Hij helpt je alvast op weg.
Frederik