YES

Adverteren via sociale media

Social media marketing is meer dan een berichtje delen of advertentie opmaken en vervolgens het aantal likes, shares en comments tellen. Wij focussen op de verschillende doelgroepen (persona’s), zodat jouw online zichtbaarheid steeds groter wordt naarmate bezoekers de customer journey doorlopen.
Facebook // Instagram // LinkedIn // Twitter

Facebook // Instagram // LinkedIn // Twitter

Wil je ook adverteren op één van de populairste kanalen zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, …? Of ga je voor een maximale impact door de verschillende kanalen met elkaar te combineren? Samen bepalen we de ideale marketingmix op basis van de customer journey die jouw klant aflegt. De resultaten van die advertentie-inspanningen krijg je te zien in een maandelijks rapport.
Ga voor maximale impact

Ga voor maximale impact

Ga voor een maximale impact en combineer de verschillende kanalen met elkaar. Via het STDC-model van Google zorgen wij ervoor dat we jouw doelgroep zo goed mogelijk bereiken. Samen bepalen we de ideale marketingmix aan de hand van de customer journey. De resultaten van onze advertentie-inspanningen krijg je vervolgens te zien in ons maandelijkse rapport.
De klantenreis op basis van persona's

De klantenreis op basis van persona's

Aan de hand van het See-Think-Do-Care model van Google, bouwen wij voor iedere doelgroep een marketingfunnel op om zo jouw doelstelling(en) te verzilveren. Dat betekent dat we nagaan welke fase(s) jouw doelgroep doorloopt, van koude lead tot warme prospect en uiteindelijke klant. Die doelgroepen worden bepaald door persona's. Dat zijn demografische beschrijvingen van individuen die het mikpunt zijn van jouw weloverwogen online communicatie.

Kan jou helpen?

Heb je een prangende vraag? Of ben je op zoek naar nieuwe inzichten?
Bel Laurens even op of laat jouw gegevens na. Hij helpt je alvast op weg.
Laurens