YES

Conversatiemanagement

Je wil top-of-mind zijn met je merk, genoemd worden in conversaties rond je product en uitblinken met de diensten die je levert. Samen realiseren we die doelstellingen door een strategie voor sociale media uit te werken, op maat van jouw merk en gebaseerd op data. Je merk wordt niet langer enkel genoemd door (potentiële) klanten, je houdt voortaan ook de controle over je positief imago.
Content met een plan

Content met een plan

Op regelmatige tijdstippen met je doelgroepen communiceren verhoogt je autoriteit en engagement. Dankzij sociale media ben je als bedrijf in staat om 1-op-1 met je eindklant te communiceren. Een contentplan zorgt er dan weer voor dat je steeds op de meest belangrijke momenten zichtbaar bent.
De eerste stap naar nieuwe en trouwe klanten

De eerste stap naar nieuwe en trouwe klanten

Om ervoor te zorgen dat je merk of bedrijfsnaam komt bovendrijven op het ogenblik dat een bestaande of een potentiële klant je diensten nodig heeft, kan je je niet veroorloven om een afwachtende houding aan te nemen. Proactief content blijven delen is de beste manier om je autoriteit in je vakgebied op te bouwen en op lange termijn een geïnteresseerd en geëngageerd doelpubliek rond je merk of bedrijf op te bouwen.
Help ook diegene die (nog) geen klant is

Help ook diegene die (nog) geen klant is

Je autoriteit bewijzen kan je best door relevante informatie en kennis te delen over je bedrijf, je activiteit en je kennis. Doe het niet om à la minute nieuwe klanten te scoren, maar om mensen te helpen. Conversation management gaat over cadeautjes geven in de vorm van relevante informatie. Mensen zullen je beginnen appreciëren, zullen met jou in dialoog treden en op hun beurt ook informatie delen met jou.
Net op dàt moment, steek jij erboven uit

Net op dàt moment, steek jij erboven uit

Aan de hand van het See-Think-Do-Care-model van Google brengen we de customer journey, ook wel het traject dat een klant aflegt, in kaart. Concreet gaan we samen met jou op zoek naar interessante content die we creëren in de vorm van tekst, video of beeldmateriaal. We analyseren via welke online en offline kanalen je jouw doelpubliek het best kunt bereiken en volgen je conversaties met je doelpubliek nauwgezet op.

Kan jou helpen?

Heb je een prangende vraag? Of ben je op zoek naar nieuwe inzichten?
Bel Frederik even op of laat jouw gegevens na. Hij helpt je alvast op weg.
Frederik