YES
Analysing data

Data-analyse

Meten is weten. Door data en verkeer op jouw website te analyseren, kunnen we het gedrag en de interacties op jouw website in kaart brengen. Dat helpt ons om klantenprofielen uit te werken en de pagina’s te optimaliseren waarop jouw bezoekers de website verlaten.
Uw doelstellingen in kaart

Uw doelstellingen in kaart

Google Analytics vergt enige oefening. Om een goede start te maken, optimaliseren wij alvast de dataweergave van jouw website. We maken filters en doelstellingen aan, zodat we onze digitale marketing inspanningen kunnen meten. Google Analytics wordt met zijn uitstekende meet- en analyseercapaciteiten het kloppende hart voor toekomstige campagnes.
Campagnes en gebeurtenissen

Campagnes en gebeurtenissen

Google Analytics brengt het gedrag van een bezoeker in kaart. Dankzij Google Tag Manager kunnen wij bijkomende interacties met de website meten. Zo komen we onder meer te weten op welke knop bezoekers klikken, of ze video’s afspelen en of ze je via de website hebben gebeld. Via UTM-tracking brengen we al onze digitale marketing acties in kaart.
Aangepaste rapporten

Aangepaste rapporten

Via aangepaste rapporten brengen we jouw doelstellingen en KPI’s in kaart, zodat we weten in welke kanalen we extra tijd en/of geld moeten investeren.

Kan jou helpen?

Heb je een prangende vraag? Of ben je op zoek naar nieuwe inzichten?
Bel Laurens even op of laat jouw gegevens na. Hij helpt je alvast op weg.
Laurens