YES
Looking at website on smartphone

Websiteoptimalisatie

Een landingspagina is de plek waar je bezoekers op je website ontvangt. Het is belangrijk dat die pagina’s van dynamische inhoud worden voorzien die overeenstemt met de verwachting van de bezoeker. 
Het eindpunt van je digitale marketing campagne

Het eindpunt van je digitale marketing campagne

Meestal worden jouw bezoekers naar een landingspagina doorverwezen op jouw website. Dit kan zowel via een blogbericht, een post op social media, een QR-code in een advertentie, een call-to-action in een nieuwsbrief of via een link in een gedrukt medium.
Dynamische inhoud

Dynamische inhoud

Dankzij dynamische inhoud kan je op basis van websitebezoeken de inhoud van een landingspagina en de daarbij horende call-to-actions wijzigen. Zo kan je die call-to-actions aanpassen wanneer je bezoeker voor een tweede keer langskomt. Of wanneer hij een bepaalde interacties met jouw website heeft gehad. 
Laat geen kansen liggen om conversie te genereren

Laat geen kansen liggen om conversie te genereren

De actie die je van je bezoekers verlangt, kan zeer uiteenlopend zijn. Een aankoop, een bestand downloaden, fan worden, stemmen, je inschrijven, informatie aanvragen, … zijn mogelijke ‘conversies’. Om bezoekers zover te brengen, zal je voldoende overtuigingskracht aan de dag moeten leggen. Vorm en inhoud van de landingspagina zullen daarom op elkaar moeten inspelen.

Kan jou helpen?

Heb je een prangende vraag? Of ben je op zoek naar nieuwe inzichten?
Bel Laurens even op of laat jouw gegevens na. Hij helpt je alvast op weg.
Laurens