
Facebook marketing
We leren je hoe je jouw doelgroep op de juiste manier in kaart kan brengen en volledig automatisch kan blijven contacteren en informeren via Facebook. Dankzij efficiënte en blijvende interactie kan je jouw klant blijven dienen en behaal je jouw digitale doelstellingen.
547
Dagopleiding
Frederik Delfosse
Beschikbare dataWat is Facebook marketing
Of je nu probeert te adverteren naar bedrijven of consumenten, Facebook blijft een fantastische marketing tool!
Maar werk je reeds met de Facebook bedrijfsmanager om advertenties op te maken? En richt je je reeds tot aangepaste en vergelijkbare doelgroepen? Meet je jouw conversies en behaal je jouw doelstellingen? En heb je een aangepaste marketingfunnel opgemaakt in functie van de customer journey?
Indien dit niet het geval is, dan is deze opleiding zeker iets voor jou.
Maar werk je reeds met de Facebook bedrijfsmanager om advertenties op te maken? En richt je je reeds tot aangepaste en vergelijkbare doelgroepen? Meet je jouw conversies en behaal je jouw doelstellingen? En heb je een aangepaste marketingfunnel opgemaakt in functie van de customer journey?
Indien dit niet het geval is, dan is deze opleiding zeker iets voor jou.
Wat zal je leren?
Setup
Je leert werken met de Facebook bedrijfsmanager en we installeren de Facebook Tracking pixel.
Contentkalender
Je leert werken met een contentkalender voor sociale media berichten en betalende advertenties.
Doelstellingen
Je leert werken met de verschillende doelstellingen in Facebook volgens de customer journey.
Type advertenties
Je leert werken met de verschillende type advertenties en u krijgt tips en tricks voor uw campagnes.
Aangepaste doelgroepen
Je leert werken met aangepaste en vergelijkbare doelgroepen.
Remarketing
Je leert werken met Facebook remarketing om uw doelgroep die een interactie met u heeft aangegaan, opnieuw te gaan bereiken.
Rapportage
Je leert werken met campagne tracking (UTM) en je leert verschillende aangepaste rapporten op te maken om jouw marketinginspanningen beter te analyseren en te begrijpen.
Je leert werken met de Facebook bedrijfsmanager en we installeren de Facebook Tracking pixel.
Contentkalender
Je leert werken met een contentkalender voor sociale media berichten en betalende advertenties.
Doelstellingen
Je leert werken met de verschillende doelstellingen in Facebook volgens de customer journey.
Type advertenties
Je leert werken met de verschillende type advertenties en u krijgt tips en tricks voor uw campagnes.
Aangepaste doelgroepen
Je leert werken met aangepaste en vergelijkbare doelgroepen.
Remarketing
Je leert werken met Facebook remarketing om uw doelgroep die een interactie met u heeft aangegaan, opnieuw te gaan bereiken.
Rapportage
Je leert werken met campagne tracking (UTM) en je leert verschillende aangepaste rapporten op te maken om jouw marketinginspanningen beter te analyseren en te begrijpen.

Krijg tot 30% korting
Bespaar op jouw opleiding dankzij de tussenkomst van de kmo-portefeuille.
Kleine ondernemingen genieten steun tot 30%. Voor middelgrote ondernemingen is dit 20%. Sinds 2020 is het maximum steunbedrag vastgelegd op 7.500 euro.
Bespaar op jouw opleiding dankzij de tussenkomst van de kmo-portefeuille.
Kleine ondernemingen genieten steun tot 30%. Voor middelgrote ondernemingen is dit 20%. Sinds 2020 is het maximum steunbedrag vastgelegd op 7.500 euro.
Agenda

Uw trainer is Frederik
Frederik is docent Digitale Marketing in het Google Digitaal Atelier, SBM opleidingen & Syntra, goed voor meer dan 180 opleidingsdagen per jaar.
Ook interessant voor u
