
Google Ads Expert
Hoe ga je succesvol aan de slag met Google Ads? Je wilt starten met betalende advertenties maar je weet niet hoe je er het best aan begint? We bespreken het biedingsysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google Ads. Samen zetten we jouw account op, helpen we je op weg met zoekwoorden en leren we je aantrekkelijke advertenties op te stellen.
795
3 of 5 dagen
Frederik Delfosse
Beschikbare dataWat zal je leren?
Setup
Je leert jouw Google Ads profiel te beheren en de juiste koppelingen te maken met Google Search Console, Google Analytics, YouTube, …
Biedingssysteem
Je verkrijgt inzicht in het biedingssysteem, zodat je weet op welke vlakken je moet ingrijpen om een hogere positie in de zoekresultaten te behalen.
Je leert jouw Google Ads profiel te beheren en de juiste koppelingen te maken met Google Search Console, Google Analytics, YouTube, …
Biedingssysteem
Je verkrijgt inzicht in het biedingssysteem, zodat je weet op welke vlakken je moet ingrijpen om een hogere positie in de zoekresultaten te behalen.
Zoekwoordenonderzoek
Je leert werken met de zoekwoordplanner en hoe je via zoekwoordopties het juiste verkeer naar jouw website kan aantrekken.
Je leert werken met de zoekwoordplanner en hoe je via zoekwoordopties het juiste verkeer naar jouw website kan aantrekken.
Campagnes & advertentiegroepen
Je leert campagnes opzetten in het zoek- & displaynetwerk. Hierbij bespreken we uitgebreid de structuur van Google Ad’s en hoe je het best jouw campagnes opbouwt.
Je leert campagnes opzetten in het zoek- & displaynetwerk. Hierbij bespreken we uitgebreid de structuur van Google Ad’s en hoe je het best jouw campagnes opbouwt.
Campagnes opzetten
Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.
Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.
Conversies
Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.
Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.
Doelgroepen
Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.
Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.
Analyse & rapportage
Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.
Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.

Krijg tot 30% korting
Bespaar op jouw opleiding dankzij de tussenkomst van de kmo-portefeuille.
Kleine ondernemingen genieten steun tot 30%. Voor middelgrote ondernemingen is dit 20%. Sinds 2020 is het maximum steunbedrag vastgelegd op 7.500 euro.
Agenda
De cursus wordt telkens opgesplitst in drie of vijf opleidingsdagen. Hieronder vind u de startdatums van de verschillende modules.
Contacteer ons voor meer informatie.

Uw trainer is Frederik
Frederik is docent Digitale Marketing in het Google Digitaal Atelier, SBM opleidingen & Syntra, goed voor meer dan 180 opleidingsdagen per jaar.
Ook interessant voor u
