Follow us
Stel je voor: je staat klaar om de woonvorm van de toekomst in Vlaanderen mogelijk te maken voor iedereen. Je hebt een missie, je weet hoe je kan helpen, maar je boodschap wordt niet gehoord.
Met veel plezier en enthousiasme besloten wij onze schouders te zetten onder dit unieke project dat het gemeenschapsgevoel wil terugbrengen in onze manier van samenwonen.
Aan de man brengen van een creatief concept
Hoe breng je zo’n relatief nieuwe manier van wonen tot aan de oren van de juiste doelgroep? Het antwoord is duidelijk: een strategische advertentiestrategie. Na druk overleg over de doelgroepen, kanalen en boodschap kwamen zowel de klant, als wijzelf tot een akkoord.
Een speciale manier van samenleven, verdient ook een al even speciale online boodschap. Met dit in het achterhoofd werkte ons grafisch team een concept uit om U tegen te zeggen. Een concept waar ook de klant aan meewerkte, feedback gaf en volledig mee akkoord ging. En het resultaat mocht er vast en zeker zijn.